Siparişimden/Üründen vazgeçmek istiyorum, nasıl iptal edebilirim?

 

 

Sipariş ettiğiniz ürünü elinize geçmeden iptal etmek istiyorsanız petzone.com.tr müşteri hizmetlerine iletebilir yada [email protected] adresine iptal etmek istediğiniz siparişin sipariş numarasını yazarak mail atabilirsiniz.

 

Siparişiniz elinize ulaşmış ve iptal etmek istiyorsanız anlaşmalı kargomuz olan Aras Kargo ile tekrar ürünü petzone.com.tr Merkez mah. Çeşmebaşı cad. No 39/A PK 34077 Göktürk Eyüp İstanbul adresine gönderiniz. Promosyonlu ürünler alındığında ürünle birlikte mutlaka promosyonu da gönderilmelidir, aksi taktirde iptal işleminiz yapılmayacaktır.

 

Siparişiniz elinize ulaştı ve kısmi iade yapmak istiyorsanız:  İade edeceğiniz ürünü anlaşmalı kargo firmamız Aras Kargo ile petzone.com.tr Merkez mah. Çeşmebaşı cad. No 39/A PK 34077 Göktürk Eyüp İstanbul adresine gönderiniz. İade bilgisini [email protected] adresine mutlaka belirtiniz. Kısmi iadelerde kargo ücreti iade edilmeyeceği unutulmamalıdır.

 

İptal ettiğim siparişin ücretini nasıl alırım?

 

 

İade işlemi tamamlandıktan sonra eğer kredi kartı ile ödeme yapmışsanız para 3(üç) gün içerisinde Bankanıza bildirilir. Kredi kartı iadelerinde iadeler bankanız kurallarına göre iade edilir.Eğer taksitli alışveriş yaptıysanız bankanız bu işlemi her ay taksitler oranında yapabilir.

 

Diğer ödeme kanallarını kullanmış iseniz İptal işleminden 2 (iki) gün sonra hesabınıza iade edilir.

 

Ürünü Nasıl Değiştiririm?

 

 

Ürününüzü sebep belirtmeksizin 7 gün içerisinde herhangi bir kargo ücreti ödemeden değiştirebilirsiniz. Gönderimler mutlaka anlaşmalı kargomuz olan Aras Kargo ile yapılmalıdır aksi durumda petzone.com.tr kargo ücretini ödemez. Değişim yapmak istediğiniz ürün ve değişimini yapmak istediğiniz ürünü belirten bir not yazarak [email protected] adresine mail atmanız yada paket içerisine not yazmanız yeterlidir.

 

Değişimi gerçekleştirilen ürünlerde, müşterilerimize yapılan gönderiler alıcı ödemeli olarak yapılmaktadır.

 

Ürün Arızalı Çıktı Ne Yapmalıyım?

 

 

Aldığınız ürün arızalı çıkması durumunda müşteri hizmetleri ile temasa geçiniz. Bazı markalar arıza prosedürü için direk teknik servislerine gönderimi kabul etmektedirler. Müşteri temsilcimiz size yol gösterecektir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR